hello from Argentina .... like to chat with English friends ‍♀️

Hardon

UKChat Initiate
Reaction score
43
hola

just an angel from Buenos Aires :))

If you like to chat about life, different topics of world and etc. message me here

love from Argentina

Adios

angel Lisa
Hi how are you

Domina_Cruelle666

UKChat Newbie
Reaction score
1
Je suis Altesse Eva sévère, 37 ans, célibataire, sans enfant et aussi très cérébrale, je suis dans le monde D/s depuis des années. Eva assez expérimentée, vicieuse, exigeante, autoritaire, perverse et surtout très sévère envers ses esclaves.

javaboy

UKChat Newbie
Reaction score
0
hola

If you like to chat about life, different topics of world and etc. message me here

love from Argentina

Adios

angel Lisa
hello Lisa ..goodafternoon now in Holland..if you feel the need answer me and give a nice reaction to this indonesian sr. grtz...Rez

javaboy

UKChat Newbie
Reaction score
0
Je suis Altesse Eva sévère, 37 ans, célibataire, sans enfant et aussi très cérébrale, je suis dans le monde D/s depuis des années. Eva assez expérimentée, vicieuse, exigeante, autoritaire, perverse et surtout très sévère envers ses esclaves.
merci... je suis partant pour d'autres fétiches... un peu soumis... mais pas tout à fait esclave... pourtant j'embrasse humblement vos pieds et tout votre corps jusqu'à ce que vos désirs soient satisfaits...

Attachments

• b29d9b10c51afe075742c13d5eb3d6df.jpg
    b29d9b10c51afe075742c13d5eb3d6df.jpg
    830.7 KB · Views: 1

javaboy

UKChat Newbie
Reaction score
0
Hi how are you
..hi thank you for answer my massage...for the moment i´m fine and hope that you an d famely are in healthy condition ,,my profile picture is from Christmas market December 2019 just before Pandemic ..here in Holland they are taken this Pandemic maybe a litle to seriouse..but oke only choise to accept...this short info about curently situation overhere...grtz. Rez

bi-cd-uk

UKChat Celebrity
Reaction score
610
Hello angeLisa. Hope you are well? Always open to chat.

Davidian666

UKChat Familiar
Reaction score
34
hola

love from Argentina

Adios

angel Lisa
Hello, I'm David from England. Hope you're well over there x

Topguylondon

UKChat Initiate
Reaction score
18
hola

love from Argentina

Adios

angel Lisa
Hola, soy un ladrón, y estoy aquí para robar tu corazón x

Back